אני שמחה שהצטרפת להרצאה. לנוחותך כמה הנחיות שיעזרו לך להכנס להרצאה וגם ליהנות ממנה.

  1. לאחר הרישום לשיחה ייפתח מסך עם הקישור לתוכנת ההרצאה. חשוב לומר כי תוכנת ההרצאה היא תוכנה מאד אמינה וותיקה ומאות אלפי שיחות מועברות בה בחודש ברחבי העולם. אין חשש ממנה.

כדאי להיכנס ולהירשם כיוון שההתקנה אורכת כמה דקות. (הסבר בהמשך.)

  1. קרוב יותר למועד השיחה תקבלו ממני מייל תזכורת ובו הקישור לשיחה.

    אם עוד לא הפעלת את התוכנה, זה הזמן לעשות זאת. זה יחסוך לך זמן ביום השיחה.

במייל מחכה הקישור המיוחד שלך (אין טעם להעביר את הקישור הזה לאחרים, כי הוא לא יעבוד), יש ללחוץ על הקישור כמה דקות לפני תחילת השיחה.

  1. התקנת GoToWebinar

בפעם הראשונה שמשתמשים במערכת יופיע חלון של התקנת התוכנה
GoToWebinar לחצו אישור או “הפעל”

(יש לשים לב: לעיתים ההודעה הזאת נפתחת בחלון חדש מבלי שנשים לב, אם לא השתנה כלום על המסך שלך כדאי לחפש חלון נוסף שנפתח בקרע)

לאחר הלחיצה על " אישור" יחל תהליך ההורדה של התוכנה.

כפי שכתבתי למעלה: התוכנה היא אחת המקצועיות והמוכרות ביותר בשוק, אין מה לדאוג או לחשוש מההתקנה שלה, זו תוכנה מאובטחת, ומיליונים משתמשים בה.

לאחר כ3-5 דקות התוכנה תסיים את ההתקנה, לאחר ההתקנה אמור להופיע הלוגו בזה , בדוק אם מופיע הלוגו של התוכנה על שולחן העבודה או ליד השעון של המחשב בפינת המסך


אם הלוגו הזה לא מופיע יש לחזור שוב על הוראות ההתקנה על פי הקישור ששלחתי.

לאחר ההתקנה ועם החיבור תתקבל הודעה: Successfully Connected!

בדרך כלל התוכנה תבקש להכניס שוב שם, כתובת מייל  וטלפון. אמנם הכיתוב הוא באנגלית אבל אפשר להכניס לשדות האלה שם ושם משפחה בעברית. אני מבקשת את הטלפון כי במידה ויש תקלה תוך כדי שידור, ויש באפשרותי, אני מודיעה לאנשים מתי היא נפתרת. זה עלול לקרות, ולא בהכרח אוכל להודיע, אבל במקרה שאוכל, עדיף.

מה לעשות אם לא מצליח?

זה קורה מדי פעם, באחוזים מאד נמוכים, אבל קורה. במקרה כזה כדאי לעשות איתחול (RESTART) למחשב  ולנסות שוב מהקישור שמופיע ששלחתי אליך. זו גם הסיבה שאני מבקשת לעשות את ההתקנה כבר עכשיו J

את השיחה אפשר לשמוע רק באמצעות רמקולים רמקולים או אוזניות.

חשוב שיהיה לכם רמקולים או אוזניות מכיוון שדרכם תשמעו את ההדרכה.

במהלך השיחה אפשר לשאול שאלות בתיבת הצ'אט או השאלות, אני מסבירה את זה בדקות הראשונות של השיחה.

ואם כל זה לא עזר, אפשר לפנות אלי בכל יום בטלפון 054-5899344 ואעזור. ביום השיחה אוכל לעשות את זה רק עד השעה 16:00.

תודה ולהתראות, רונית